|
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
ISBN: | 978-953-97353-6-2 |
Autor(i): | Petrović-Sočo, Biserka |
Naslov: | Kontekst ustanove za rani odgoj i obrazovanje : holistički pristup / Biserka Petrović-Sočo |
Impresum: | Zagreb : Mali profesor , 2007 |
Materijalni opis: | 148 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Str. 119-136: Bibliografija |
Ključne riječi: | predškolsko obrazovanje * predškolski odgoj * rani odgoj i obrazovanje * ustanove * djeca |
Sažetak: | <Kontekst ustanove za rani odgoj i obrazovanje djece - povijesni razvoj, određenje i svojstva>, <Pregled dosadašnjih istraživanja konteksta ustanove za rani odgoj i obrazovanje djece>, <Dimenzije konteksta ustanove ranog odgoja i obrazovanja djece> |
UDK: | 373.2-053.2 |
Signatura: | PE 373.2 PET k |
Inventarni broj: | 18196, 18197, 18199, 18200, 18201, 18202 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8297 |
|
4 |
|
ISBN: | 953-97353-6-x |
Autor(i): | Slunjski, Edita |
Naslov: | Stvaranje predškolskog kurikuluma : u vrtiću-organizaciji koja uči / Edita Slunjski |
Impresum: | Zagreb ; Čakovec : Mali Profesor ; Visoka učiteljska škola u Čakovcu , 2006 |
Materijalni opis: | 310 str. : ilustr. ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Str. 299-310: Bibliografija |
Ključne riječi: | predškolska pedagogija * dječji vrtić * kurikulum |
Sažetak: | <Zajednica koja uči i organizacija koja uči>, <Stvaranje organizacije koja uči i sukonstruiranje predškolskog kurikuluma>, <Metodologijski pristup istraživanju odgojne prakse> |
UDK: | 373.212.14 |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 373.2 SLU s |
Inventarni broj: | 17876, 17877, 17878, 17879, 17880, 17881, 17891, 17892, 17893, 17894 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 3348 |
|
5 |
|
|
6 |
|
|
|
1
|
Upit: Publisher_swish=(Mali profesor ) |